Zasady zwrotu kosztów
Obowiązuje u nas 30 -dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania przedmiotu na złożenie wniosku o zwrot.
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś/aś, nienoszony ani nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz również potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.
Aby rozpocząć procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem capri-enco@outlook.com . Produkty odesłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane.
Prosimy o wysłanie paczki kurierem i podanie numeru nadania. Standardowy adres zwrotny (jeśli zostanie potwierdzony przez Dział Obsługi Klienta po otrzymaniu dowodu zakupu):
NAZWA I ADRES FIRMY: Derma Molecular, 2201 MENAUL BLVD NE STE A, 2201, Albuquerque Nowy Meksyk 87107, Stany Zjednoczone
Bezpłatna pomoc telefoniczna: +19208286952
Wsparcie e-mailowe: capri-enco@outlook.com
W przypadku zwrotu (jeśli dotyczy), Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z wyłączeniem kosztów dostarczenia towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu zwróconego produktu. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu.
Dokonane przez Państwa płatności, z wyłączeniem kosztów dostarczenia towaru wskazanych w regulaminie, zostaną Państwu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Reklamacja konsumenta – wadliwy produkt
Jeżeli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji.
W związku z wadą możesz żądać:
-Wymiany rzeczy na wolną od wad,
-Usunięcie wady,
-Obniżka ceny,
Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, jednak termin na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu gwarancji na rzecz sprzedanego towaru.
Rozpatrzenie Twojej skargi (udzielenie odpowiedzi na nią) nastąpi w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o reklamacji.
Prosimy nie odsyłać zakupionego towaru, dopóki nie wyślesz do nas wiadomości e-mail z powiadomieniem o reklamacji:
Aby zapewnić szybką realizację zwrotu, prosimy o potwierdzenie adresu zwrotnego z naszym działem obsługi klienta pod adresem capri-enco@outlook.com. Następnie prosimy o wysłanie paczki kurierem i podanie numeru nadania.
Standardowy adres do zwrotów (jeśli zostanie potwierdzony przez Dział Obsługi Klienta po otrzymaniu dowodu zakupu): 2201 MENAUL BLVD NE STE A, 2201, Albuquerque, Nowy Meksyk 87107, Stany Zjednoczone
Wsparcie e-mailowe: capri-enco@outlook.com
Wsparcie telefoniczne: +19208286952
Zagubiona/zwrócona paczka?
W przypadku zagubienia lub niedostarczenia paczki z przyczyn logistycznych, zawsze wyślemy nową paczkę przed skorzystaniem z naszej polityki zwrotów i reklamacji.