Zasady zwrotu kosztów

Obowiązuje u nas 30 -dniowa polityka zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania przedmiotu na złożenie wniosku o zwrot.

Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś/aś, nienoszony ani nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Będziesz również potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.


Aby rozpocząć procedurę zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem capri-enco@outlook.com . Produkty odesłane do nas bez uprzedniego zgłoszenia zwrotu nie będą przyjmowane. 

Prosimy o wysłanie paczki kurierem i podanie numeru nadania. Standardowy adres zwrotny (jeśli zostanie potwierdzony przez Dział Obsługi Klienta po otrzymaniu dowodu zakupu):

NAZWA I ADRES FIRMY: Derma Molecular, 2201 MENAUL BLVD NE STE A, 2201, Albuquerque Nowy Meksyk 87107, Stany Zjednoczone

Bezpłatna pomoc telefoniczna: +19208286952

Wsparcie e-mailowe: capri-enco@outlook.com

W przypadku zwrotu (jeśli dotyczy), Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, z wyłączeniem kosztów dostarczenia towaru, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedawcę przesyłki zwrotnej. Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy do Ciebie wiadomość e-mail z informacją o otrzymaniu zwróconego produktu. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. 

Dokonane przez Państwa płatności, z wyłączeniem kosztów dostarczenia towaru wskazanych w regulaminie, zostaną Państwu zwrócone niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Reklamacja konsumenta – wadliwy produkt

Jeżeli zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji.

W związku z wadą możesz żądać:

-Wymiany rzeczy na wolną od wad,

-Usunięcie wady,

-Obniżka ceny,

Reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, jednak termin na złożenie reklamacji nie może zakończyć się przed upływem okresu gwarancji na rzecz sprzedanego towaru.

Rozpatrzenie Twojej skargi (udzielenie odpowiedzi na nią) nastąpi w ciągu  30 dni od daty otrzymania przez nas powiadomienia o reklamacji.

Prosimy nie odsyłać zakupionego towaru, dopóki nie wyślesz do nas wiadomości e-mail z powiadomieniem o reklamacji: 

capri-enco@outlook.com

Aby zapewnić szybką realizację zwrotu, prosimy o potwierdzenie adresu zwrotnego z naszym działem obsługi klienta pod adresem capri-enco@outlook.com. Następnie prosimy o wysłanie paczki kurierem i podanie numeru nadania.

Standardowy adres do zwrotów (jeśli zostanie potwierdzony przez Dział Obsługi Klienta po otrzymaniu dowodu zakupu): 2201 MENAUL BLVD NE STE A, 2201, Albuquerque, Nowy Meksyk 87107, Stany Zjednoczone

Wsparcie e-mailowe: capri-enco@outlook.com

Wsparcie telefoniczne:  +19208286952 

 

Zagubiona/zwrócona paczka?

W przypadku zagubienia lub niedostarczenia paczki z przyczyn logistycznych, zawsze wyślemy nową paczkę przed skorzystaniem z naszej polityki zwrotów i reklamacji.